poniedziałek, 1 marca 2010

Wyróżnienia


Noami obdarowała mnie wspaniałymi wyróżnieniami. Dziękuję bardzo! Buźka! Przekazuję je dalej osobom, które tworzą z pasją: Pagacie, Rybiookiej, Pejtoon, Joasiuni, Damurkowi, Kiniaczkowi, Micuch, Stewce - Ewce, Dorotce, oraz Alince - Glince z forum Wizaż (wiem, że to nie blog ale jest to osoba, którą podziwiam). Przekazuję je również wszystkim innym osobom tworzącym z pasją, które odwiedzam często na ich blogach czy wątkach forumowych!!!



 

A oto zasady:
1. Wybierz dokładnie 10 blogów robótkowych. Wyślij mailem blogowiczkom/blogowiczom wiadomość ze znaczkiem i informacją o swoim wyborze lub zostaw komentarz na ich stronie.
2. W swoim blogu opublikuj notatkę. Umieść w niej znaczek wraz z linkiem do strony tej osoby, która przekazała Ci wyróżnienie. Umieść zasady wyróżniania oraz linki do wybranych blogów (uzasadnienie wyboru mile widziane). 

7 komentarze:

dorotaluk on 1 marca 2010 19:27 pisze...

Dziękuję za wyróznienia...cieszę się niezmiernie.Fajnie,że założyłaś swój blog:)
Pozdrawiam

Pejtoon on 1 marca 2010 19:54 pisze...

Jestem w głębokim szoku, ja? Dziękuję bardzo :)
Super, że trafiłam tutaj :)
Mogę się rozgościć?
Pozdrawiam serdecznie

Rybiooka on 1 marca 2010 20:29 pisze...

Bardzo ale to bardzo dziękuję !!!!!!
To miłe że tak postrzegasz mojego bloga ;)

Oura512 on 1 marca 2010 21:28 pisze...

Dziękuję :D Sprawiłaś mi ogromną radość :):) Pozdrawiam!

Alina on 2 marca 2010 11:37 pisze...

A co mi tam jeszcze raz - bo nie w tym miejscu umieściłam :)

Dzięki kochana za wyróżnienie jestem bardzo mile zaskoczona i lekko zszokowana - tyle ciepłych słów.
Pozdrawiam Glink/A/linka

by_giraffe on 7 marca 2010 22:42 pisze...

Jane, dziękuję, strasznie się cieszę

glinka121 on 8 marca 2010 09:45 pisze...

Witam
Już jestem - może i dla wyróżnienia założyłam bloga ...
Pozdrawiam zapraszam i dziękuję jeszcze raz za wyróżnienie
Alina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...