wtorek, 30 marca 2010

Mały jubilat


Efektem mojej tygodniowej pracy z papierem jest album dla chrześniak. Ostrzegam ten post będzie kilometrowy :)
Kubuś kończy jutro roczek i z tej okazji powstał albumik wielkości 20/20 cm:
tytułowa
Oczywiście baza Scrapiniec
1
napisy tekturowe również Scapiniec
2
szklany kamień z Jysku, dziurkacz MS
3
stemple Polpompu
4
biały embossing (debiut i bardzo mi się ta technika spodobała ;) nie pamiętam nazwy pudru, ale jest świetny
5
papiery oczywiście ILS kolekcja: Amber, Marie Antoinette, Lavender Emotion
6
Oczywiście nie ustrzegłam się błędów…
końcowa
ale i tak jestem z niego zadowolona…
z boku
Mam nadzieję, że małemu właścicielowi i jego rodzicom też się podoba…?
Dziękuję Caro za nagrodę! x0x0
_2 
Dla wszystkich, którzy się jeszcze nie znudzili…
Miłego popołudnia!!!

6 komentarze:

caro78 on 30 marca 2010 21:01 pisze...

E tam ja żadnych błędów nie widzę. :) fajnie wyszedł, taki męski buziole

Katharinka84 on 31 marca 2010 10:56 pisze...

Fantastyczny!!!
Właściwie to o jakich błędach mówisz?? Bo ja żadnych nie widzę ;))
Album jest świetny :) Superowe kolory i dadatki... takie męskie :P
:*

glinka121 on 31 marca 2010 22:41 pisze...

Pięknie wykonany - dla mnie bomba - pozdrawiam :)

A on 31 marca 2010 23:05 pisze...

Rodzicom bardzo sie podoba:) Kubusiowi również:) Album jest przepiękny, dziękujemy bardzo!!

A on 31 marca 2010 23:05 pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
by_giraffe on 2 kwietnia 2010 10:50 pisze...

piękny album :) musiał sie spodobać, pozdrawiam i Wesołych Świąt życzę

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...