środa, 2 czerwca 2010

Uwaga! Wyniki candy!


Chciałabym podziękować wszystkim biorącym udział w moim candy (63 osoby-wow:).  Zwiedziłam tyle wspaniałych miejsc, gdzie znalazłam wiele inspiracji . Dziękuję!

Oto zdjęcie niespodziankowych przydasi:

P6021533

Ogłaszam iż przydasie i niespodzianka własnoręcznie wykonana poleci do:

Zrzut ekranu-2

Jest to:

Anna on 10 maja 2010 18:13 pisze...

Niespodzianka? Więc nie może mnie tu zabraknąć :D”

Aniu gratuluję i proszę o adres na maila: janeb@o2.pl

Wszystkim dziękuję za udział i zapraszam na kolejne candy już nie długo!

4 komentarze:

by_giraffe on 2 czerwca 2010 21:06 pisze...

super niespodzianka, Anno gratulacje :)

glinka121 on 2 czerwca 2010 22:05 pisze...

Gratuluję i zazdroszczę :)

Anna on 2 czerwca 2010 22:24 pisze...

Hahahaha :D Uśmiałam się, jak zobaczyłam, że wygrałam to candy :D A dlaczego? Bo właśnie kilka dni temu zamierzałam kupić na allegro ten dziurkacz-gałązkę, ale ostatecznie dodałam go do obserwowanych i czekałam na przypływ gotówki na konto. No i proszę, taki właśnie tutaj dostanę :)))) I mnóstwo innych cudności! I jeszcze niespodzianka handmade, na myśl o której niecierpliwie przebieram nogami :D Po prostu dziękuję! I lecę pisać maila :))

Zuza on 9 czerwca 2010 12:23 pisze...

gratuluję :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...