wtorek, 28 września 2010

Jesień zawitała na Pałuki


Niedzielny spacer po lesie:

muchomor

Muchomory – uwielbiam je fotografować, są wdzięcznymi modelami:)

sowy

“Sowy” Kanie - giganty i niedowierzająca K.

grzyby

I koszyk - głównie prawdziwków do suszenia.

W ogrodzie też mam jesień:

żywopłot

Pnącze na płocie – rośnie wszędzie - jest piękne i okropne równocześnie:), bo szybko rośnie i nie można nadążyć z obcinaniem.

A teraz tadam – zrobiłam sobie parę stemplowych napisów:

P9281126

Tak odbijają:

P9281127

i tak:

P9281128

I jeszcze kilka dla koleżanek – kartkujących ze szkoły:)

Aniu, Emilko pozdrawiam Was!

P9281129

Hi, hi, hi ciekawe co z nimi zrobię jak nie będą ich chciały:)

4 komentarze:

caro78 on 28 września 2010 21:11 pisze...

Spokojnie chętne na stempelki pewnie sie znajdą ;) a jesień faktycznie piękna buziolki

Rybiooka on 28 września 2010 21:17 pisze...

Jak nie wiesz co zrobić jak nie będą chciały to my Ci powiemy :)

Jesień urzeka....

Zalesionka on 29 września 2010 09:19 pisze...

Już Ty się nie martw (jedna z tych co miała chcieć ;) i chce). Ha, ha.

butterfly on 4 października 2010 10:06 pisze...

Piekne jesienne zdjecia. Ja rowniez pochodze z paluk. Jak ja zazdrosze tych grzybkow a sowy juz widze u mnie na patelni mniam :) pozdrawiam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...