niedziela, 30 stycznia 2011

Spotkanie Kreatywnych Kujawianek


Było super! Dzięki dziewczyny za spotkanie i wspólne scrapowanie!!

Wspólnie robiłyśmy kartkę według kursu Ani – Brises.

Kartka Ani:

ani

A to moja krzywa :) interpretacja:

P1301508

P1301503

Kwiaty, tusz i ćwiek scrap.com, papier ILS, pieczątka z cytatem Lemonade, różyczki z Craftstore, motylek dzięki Kasi:), napis W dniu….. stempel własny

Była też wymianka: coś z R, brązowo-czerwonego. Wylosowałam Recyklingową zawieszkę Marty. Wisi w mojej dziupli nad biurkiem:

zawieszka Mrty

Były też urodzinowe, przydasiowe prezenty dla Oleander i dla mnie. Za wszystkie BARDZO dziękuję.

2 komentarze:

caro78-Pysia on 30 stycznia 2011 13:27 pisze...

Wszystkiego dobrego z okazji Urodzin, wielu twórczych pomysłów i uśmiechu. Buziaki

Katharinka84 on 30 stycznia 2011 14:44 pisze...

Jaka tam krzywulcowa...pięknie Ci się wykleiła!!! widziałam na własne osobiste oczęta :P
:***

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...