poniedziałek, 28 lutego 2011

Mini albumy


Jeden zrobiony przez M o naszym psie jamniku Mazaku:
Arkusz z miniaturami-1
Album na bazie z rolek po papierze toaletowym, kwiatki i niebieski tusz ze scrap.com, papier z internetu, motylek MS.
Drugi jako prezent - niespodzianka na dzisiejsze jedenaste urodziny M:
1
2
4
5
6
7
8
9
10
11
12
3
Papier ILS, tusz i kwiatki scrap.com, puder do embossingu craftstore, stemple Lemonade i Viva-Decor, baza jak wyżej:)
Zrobiłam miniaturki ale chyba nic nie widać.
Tak mi sie spodobały te albumiki mini z tagami, że  chyba jeszcze jakiś zrobię:)
Pozdrawiam. Miłego tygodnia!

5 komentarze:

Oliko on 28 lutego 2011 22:01 pisze...

Od kiedy w necie znalazłam tutorial z albumikami z rolek zaczęłam je zbierać - ale nie miała, odwagi jeszcze ich zrobić.
Twoje przepiękne albumy ogromnie mnie inspirują i chyba w końcu ruszę zapasy =)))

paulisia on 28 lutego 2011 22:15 pisze...

swietne albumiki! mnie bardziej podoba sie ten dziewczecy!! sliczny!

Madzioza on 3 marca 2011 19:57 pisze...

Urocze albumiki! Ja też lubię robić na tych tubkach:)

marysza on 12 marca 2011 23:19 pisze...

przesliczne albumy!ja do tej pory nie moge sie zebrac zeby taki maly albumik zrobic, widocznie nie jestem do tego stworzona;p

renataa25 on 18 marca 2011 13:13 pisze...

Piękny album zastanawiam się jak nauczyć moje łapki robić takie cuda!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...