czwartek, 28 kwietnia 2011

Małe jest piękne


Mini albumik zamiast kartki na Komunię:
1
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
Pudełko, w którym schowałam album.
pudełko
Papiery i ćwieki UHK, różyczki Craftstore, guzik i stemple biletowe ILS, kółko do spinania i brązowy tusz scrap.com, szydełkowe kwiatki produkcja własna, stemple różne, różowy tusz Heyda, baza albumu to rolki po papierze toaletowym.
Pozdrowienia dla wytrwałych:)

niedziela, 24 kwietnia 2011

Wesołych Świąt


Ciepłych, pełnych radosnej nadziei
świąt Zmartwychwstania Pańskiego,
słonecznych spotkań z rodziną i przyjaciółmi
oraz mokrego dyngusa


(fot. z Internetu)

czwartek, 21 kwietnia 2011

Pierwsza Komunia Święta


Mały hurcik dla koleżanek z pracy:
1a
Podobne do siebie…
1aa
Papier oczywiście ILS,
1aaa
guziki również ILS…
1aaaa
Serwetki z pobliskiego sklepu,
1aaaaa
kwiatki craftstore…
1aaaaaa
koronka i wstążki z pasmanterii.
Tylko jedna dziewczęca – aż dziwne:)
Na dzisiaj to koniec!

Wielkanocne życzenia


Ostatnie kartki na święta.
10
11
12
13
Papier z Galerii Papieru, guziki ILS, kwiatki scrap.com i craftstore, obrazki Penny Black, stempel Wesołych Świąt - produkt własny.
Pozdrawiam!

niedziela, 17 kwietnia 2011

Czas zacząć…


…myśleć o Wielkanocy.
(Post tylko dla odwiedzających o mocnych nerwach i bardzo wytrwałych;)
1
2
3
4
5
6
7
8
9
Uff trochę tego naprodukowałam:)
Papiery wiosenne z Galerii Papieru (oprócz ostatniej), kwiatki ze scrap.com i Craftstore, obrazki Penny Black.
Dzięki za wytrwałość:)
Miłego tygodnia!!!!

Tag wielkanocny


Pierwsza taka forma jaką zrobiłam! Na wyzwanie Our vinage affer a pnieważ są skrzydła to zgłaszam tag na wywanie Wild Orchid Challenge “Wings”:
1
Papier i guzik ILS, ćwiek z UHK Gallery, wstążka ze scrap.com,
stempel Róża Heyda embossingowany
2
kwiatki szydełkowe by me, motyl MS. potyszowana całość Distressem Antique Linen.
Miłej niedzieli życzę:)

sobota, 16 kwietnia 2011

Szufladka:)


Fajne są te małe formy! Pudełko zrobione na wymiankę Kreatywnych Kujawianek:
5
Papiery i guzik ILS, ćwiek z UHK Gallery, różyczki z Craftstore, podwójny kwiatek własnej roboty.
A w środku…
4
… kolorowiaste, szydełkowe kwiatki made by JaneB;)
Mam nadzieje, że przydadzą się do wszelkiego rodzaju prac osobie, która wylosowała.

Wyprzedaż w Na Strychu


Zajrzyjcie, bo wart!

candy ns baner

środa, 13 kwietnia 2011

To co dobre…


szybko się kończy:(
W  sobotę odbyło się kolejne spotkanie Kreatywnych Kujawianek. Poznałam wiele twórczych duszyczek i naładowałam akumulatorki. Fotki skradłam Marcie (dzięki kochana!):
22551546
Pudełko na fotki dla Oliko (zaległa wymianka)
60648935
Tworzenie serwetkowych papierów z Malutką, pod czujnym okiem Izy (dzięki dziewczyny!)
76759054
Zapałczane pudełka na wymianę.
93426555
Stemplowałyśmy z M na potęgę :)
95404462 
I podpatrywałam Brises jak robi filcową broszkę ;)
Byłam krótko, ale wchłonęłam dużo pozytywnej energii od wszystkich. Dziękuję!!!!

poniedziałek, 11 kwietnia 2011

Wiosenny album dla dwulatka


Dzisiaj zaległy album. Miał być kolorowy i wesoły – chyba się udało :) Cały wykonany z papierów ILS, potuszowany Distressem i niebieskim tuszem Latarnia Morska
aalbum
baza ze Scrapińca, litery pomalowane białym akrylem i potuszowane,  tekturowe elementy i guziki z Wycinanki
aalbum1
stempel i guziki z  ILS
aalbum2
stempel “boy” GStudio, stempel z sercami i tekturki – znaczki z UHKGallery, ćwiek scrap.com
aalbum3
stempel z sentencją Lemonade zembossingowany…
aalbum4
kwiatki Prima, stempel Edwin Magnolia…
aalbum5
pokolorowany kredkami akwarelowymi z Biedronki…
aalbum6
aalbum7
stempel “boy” GStudio, stempel “serce” czerwony embossing…
aalbum8
stempel ILS, tekturka UHKGallery, ćwiek scrap.com
aalbum9
dziurkacze MS.
I to by było na tyle.
Mam nadzieję, że jutro będzie piękny dzień.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...