wtorek, 30 kwietnia 2019

Dla bliźniaczek


Moja kuzynka urodziła dwie śliczne dziewczynki, żeby to uczcić postanowiłam wykonać album.
Ponieważ już dłuższy czas chodził za mną album dziecięcy to wykorzystałam okazję i... 
la voici :) .











Bazę wykonałam sama, papiery Fabrika Decoru, dodatki FD i ScrapMir, dziurkacze narożnikowe i brzegowe, wykrojniki, napisy tekturkowe, perełki w płynie, różowy materiał introligatorski, wstążki.

Filmik na którym pokazałam wszystkie zakamarki albumu :)




10 komentarzy:

Kropki i Kreski pisze...

Bardzo ładny album.

Monika pisze...

Wyszedł cudownie

ToiOwo pisze...

Przepiękny prezent :)

my shabby my dream pisze...

Wow... jestem pod wrażeniem. Podziwiam takie talenty. Miłej majówki:-)

Peninia / Gosia pisze...

WoW! Ale wspaniały album wykonałaś...cudownie ozdobiony i ile dodatków ...świetny!

Ludkasz pisze...

Piękny, bardzo radosny album :)

aa_dorota pisze...

Piękna okazja i prześliczny prezent. Album prezentuje się pięknie.

Sylwia S pisze...

Super album.

Olga Trzcińska pisze...

Uwielbiam albumy. A ten jest na prawdę świetny 🤩

Aneta pisze...

Jaki słodki! Prezentuje się wspaniale.

Imagine

Piękne papiery Stamperii Imagine i wspaniałe warsztaty Doroty Kotowicz - ArtDorota to mieszanka doskonała :) A oto efekt:   ...